Gratis reparatie bij fabrieksgarantie
Wij hanteren fabrieksgaranties. Als je product binnen de fabrieksgarantie, door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Bijvoorbeeld wanneer de lak van een stijgbeugel binnen 2 maanden afbladdert, of je zadelboom breekt binnen 5 maanden tijdens normaal gebruik.
Betaalde reparatie bij gebruikersschade
Gebruikersschade is wanneer je product kapot gaat door eigen schuld binnen de garantieperiode. Dit valt niet meer onder de fabrieksgarantie en hier moet je dus voor betalen. Zodra je product is onderzocht kunnen we de kosten bepalen en wordt er een prijsopgave gestuurd. Wanneer je gaat akkoord met de prijsopgave. We repareren het product dan tegen betaling.
De reparatie of schade meld je door contact met ons op te nemen
Wij hanteren op alle producten de fabrieksgarantie. Dit verschilt per merk en product en onderdeel. Prestige geeft bijvoorbeeld levelslange garantie op alle zavelbomen en op het leder en stikwerk 1 tot 2 jaar, afhankelijk van het type leder.
Op een zadel heeft u de fabrieksgarantie. Dit geldt voor de zadelboom, het leder en stikwerk.
Wanner mogelijk repareren wij de producten zelf in ons eigen atelier. Vaak bij grote reparaties of bij garanties sturen wij het terug naar de fabrikant.
Helaas, kunnen wij geen leenzadel meegeven.
Je reparatie meld je aan door contact met ons op te nemen
Al onze garantievoorwaarden kunt u teruglezen in onze algemene voorwaarden
Nee, het aanmeten van een zadel is een momentopname en daardoor kunnen wij geen garantie op de pasvorm geven.
Op maatwerk en gepersonaliseerde items heeft u fabrieksgarantie.